شرایط و ضوابط

ضمن تشکر از اعتماد شما مشتریان به فروشگاه اینترنتی «ائلشن بیوتی»، برای جلوگیری از تضییع حقوق مشتری و شفاف‌سازی موارد مربوط در روند خرید، لازم می‌دانیم به چند نکته در این زمینه اشاره کنیم.

کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه اینترنتی «ائلشن بیوتی» مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف‌کننده است. انتظار می‌رود کاربران محترم نیز خود را ملزم به رعایت قوانین ذکرشده بدانند. در صورتی که در قوانین مندرج و سرویس‏‌ها تغییری ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و‌ به‌روز‌رسانی خواهد شد. استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است. لازم به ذکر است ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرش کامل کلیه محتوای این توافق‌نامه از سوی کاربران محترم است.

  1. بارگیری (download) کلیه مطالب و محتواهای موجود در وب‌سایت صرفاً به منظور استفاده شخصى و غیر تجارى و با رعایت کلیه تذکرات مربوط به حقوق معنوی مؤلفین (قانون کپى رایت) و سایر موارد حقوق مالکیت مندرج در مطالب امکان‌پذیر است.
  2. فروشگاه اینترنتی «ائلشن بیوتی» مفتخر است تمامی سفارشات و کالاهای درخواستی را پس از پرداخت هزینه و انجام کلیه امور آماده‌سازی، به دست مشتریان عزیز برساند. مدت زمان ارسال سفارشات از طریق پیک در شهر تبریز، بین 2 الی 24 ساعت، شهرستان‌ها به وسیله پست پیشتاز بین 2 تا 5 روز کاری و از طریق پست ویژه، بعد از 1 الی 2 روز کاری پس از ثبت سفارش خواهد بود.
  3. روز کاری به معنای روز شنبه تا پنج‌شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات رسمی است. کلیه سفارش‌های ثبت‌شده، در طول روزهای کاری یا اولین روز بعد از تعطیلات رسمی، پردازش می‌شود. البته امکان ثبت سفارش در 7 روز هفته در تمامی ساعات شبانه‌روز امکان‌پذیر است.
  4. لازم به ذکر است ارسال پستی سفارشات بالای یک میلیون تومان رایگان است.
  5. کاربر می‌بایست کلیه اطلاعات درخواستی در هنگام ثبت‌نام یا خرید کالا، از قبیل پست الکترونیک، نام و نام خانوادگی، آدرس، تلفن و… به‌طور صحیح اعلام کند. در غیر این صورت، مسئولیت ثبت اشتباه اطلاعات ذکرشده بر عهده شخص کاربر است.
  6. کاربران محترم می بایست هرگونه تغییر تلفن و آدرس خود را به اطلاع وب سایت برسانند. بدیهی است در صورت بروز اشکال در آدرس و تلفن یا مبهم بودن آن که منجر به ایجاد مشکل در روند ارائه خدمات به مشتریان شود یا کالا اشتباه ارسال گردد، فروشگاه «ائلشن بیوتی» هیچ‌گونه مسئولیتی در خصوص خدمات ارائه‌شده یا عودت وجه نداشته و کاربر مسئولیت کلیه خسارات وارده را عهده‌دار است.
  7. مشتریان محترم وب‌سایت « ائلشن بیوتی » به این نکته توجه باشند که پس از عضویت در وب‌سایت، مسئولیت نگهداری از نام کاربری و رمز عبور و کلیه عملیات انجام‌شده اعم از خرید و… در وب‌سایت با نام کاربری ایشان، به عهده کاربر است.

شرایط مرجوعی محصولات :

  • در صورتی که محصول خریداری شده معیوب باشد و یا با مشخصات مندرج در وب سایت مطابقت نداشته باشد، مرجوع کالا تا 7 روز ممکن می باشد، هزینه کالای مرجوع شده بر عهده فروشنده خواهد بود.
  • در صورتی که محصول خریداری شده (و حتی محصولاتی که بصورت رایگان در اختیار خریدار قرار میگیرد)، به دلایل غیر موجه از جمله: باب میل نبودن محصول، تضاد با سلیقه مشتری و ... مرجوع گردد، هزینه پستی بر عهده مشتری (خریدار) خواهد بود.
  • در صورت باز شدن پلمپ محصول امکان مرجوعی کالا وجود نخواهد داشت.